söndag 6 augusti 2017

LeSean McCoy med familj

Den 11/8 flyttar ju LeSean till Norge men jag tror ju att blivande matte vill ha några fler bilder på honom och hans familj innan flytten.

Det skall böjas i tid det som krokigt skall bli. Mamma Fanny "tuktar" LeSean.







Ha! Om jag smyger mig upp, så här bakifrån och biter dig i benet???


Shit, mamma gav mig foten



Fanny gör det som hon borde ha gjort förra sensommaren/hösten, hon löper och denna gång så är hon inte speciellt tystlåten. Kerstin har ju Fanny som reservmamma då Abeba inte släpper till en enda tutte längre.







Mamma Abeba och Kerstin, här syns nyansskillnaden rätt bra.




Mamma, ååå mamma. LeSean kan verkligen vara ett plåster och det gäller även på mig. Ingen hänsyn utan kläng upp för benen eller häng fast i tröjan och piiiip. Syns faktiskt, även om LeSean inte syns så mycket, att de är mamma och barn.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar