onsdag 8 mars 2017

Huliganerna 6 veckor

...och alla är redan tingade. Nu äter alla själva tom James Hunt. Han vägrade ju att äta mjukmat så jag fick tvinga i honom ett par tuggor åt gången. Han ville helst snutta på mamma i väntan på att få riktig mat och inget mosat eller moussigt. Nu när de får Pussi kött ur burk eller Pussi på påsen så äter han gladeligen. 
   Jag tycker att ungarna är lite små men eftersom det var strul i början med Ricki och mjölkproduktion och att ungarna fick börja med mousse-mat vid 3 veckor för att hjälpa Ricki och flera av dem blev dåliga i magen så ligger de lite efter viktmässigt. Tycker jag alltså! Matvraken i kullen är Jussi och Jim men Joshi har ökat bra under veckan med 129gr. Jag väger dem bara på deras veckodag nu när jag ser att allt fungerar som det skall och där ser jag hur mkt kullen har ökat i vikt under veckan.
   Hur ungarna är i sätt tycker jag är svårt att avgöra. I början var det Jim som var knäkatten och nu är det ofta Jade och Jussi och Jean-Luc som gillar knät. Alla slåss med alla och alla sover i hög. 

Vikter
Jim Frick: 661gr  +138gr sedan förra veckan
Jami Goldman: 602gr  +105gr           "
Joshi Helgesson: 600gr  +129gr         "
Jade Nielsen: 604gr  +110gr               "
Jussi Jokinen: 676gr  +141gr              "
Jean-Luc Pallier: 627gr  +121gr         "
James Hunt: 613gr  +91gr                  "

Jim Frick















Jami Goldman


















Joshi Helgesson 
"ja e inte smussig på hakan. Ja har drickit vatten"

















Jade Nielsen














Jussi Jokinen













Jean-Luc Pallier














James Hunt


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar