måndag 11 mars 2013

Inte mycket..
 
 
 
 
... har hänt på denna blogg på ett tag. Sist så var det om nytillskottet Trond och det blir väl lite om honom igen. Han käkar och växer och är den raraste katt man kan tänka sig. På nätterna klappar han en med tassen på kinden eller i ansiktet och inte en klo framme...fick jag väl för det då? Det blir väl en hel nåldyna i ansiktet i natt bara för att jag skryter ;)
 
 
 

 

 
 
De senaste veckorna är veckor som jag lätt skulle vilja glömma bort. Migrän flertalet gånger, höfter som gör så ont att jag vaknar på nätterna och allmän dj värk av Fibron och MEn. Vet att det finns de som har det värre men det tar vi en annan gång. Lite vår har det blvit. Hittade ett par Snödroppar i gräsmattan.
 
Och visst kan man våra till det lite inne fast det ryker ner mot -12 grader på nätterna

 
Lotta Wallin kom med en överraskning. Dels denna fina ljusgrej/lampa som passade perfekt i vårt limegröna kök, dels en fin gardin och ljus som är ledljus så katterna inte bränner sig. Perfekt och eftersom de rör sig lite så ser det faktiskt riktigt, riktigt ur :) Tack min vän.

 
Nu är det rätt ok att vara jag och jag ser framemot kattutställning på Träffen, Båberg, Trollhättan den 23-24/3.  Finns Enirolänk på min hemsida LizPaws.se. Då ska Trond färgbestämmas, är han golden eller inte, blir det inte, så tar vi ett DNA eftersom det finns golden i hans stamtavla. Vi åker med 5 katter 2 huskatter Abby och Wasabi och så våra tre britter Trond, Totsi och Ricki. Längtar för nu var det länge sedan man träffade alla rara människor. Kommer även att träffa min son, Micke och hans Anna där. :)
 
 

 
 


 
 
 
 
 
 
 

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar