söndag 4 november 2012

Suck

Det har inte blivit mycket skrivet här dessa veckor. Tillbringat mycket tid med migrän och att krama kudden. Är totalt slut så bara att laga mat är drygt.

På tisdag 6/11 ska jag till Spenshult för rtg och us av min axel och bedömning om det blir op eller inte. Spenshult!??? Ligger inte ens nästgårds till Mariestad utan 21 mil bort och 2 mil norr om Halmstad så det blir 26:an ner tisd. förmiddag. Fördelen med detta är ju att vi kan "våldgästa" Lotta Wallin och tvinga till oss lite kaffe när vi är på väg hem ;) och förhoppningsvis tjuvkika på nya kattungar :) och drägla över de andra 9 bebbarna.

Vi har ju varit på FHKs kattutställning i Varberg helgen 27-28/10 och fick en överraskning. Abby vår huskatta blev BÄSTA HUSKATT HONA :) på söndagen och på lördagen så blev hon 7:a i huskattsringen. Stolt matte. De två domarna som var från Syd Afrika älskade Abby och skulle båda ta med henne hem och ha delad vårdnad.

 
Här har vi en av våra domare. Det blev lite Halloweentema även om det inte var riktigt dags
 
 
Jag skulle föreställa en pumpa men våra vänner från Norge ansåg att jag var för smal så det fick bl en Gulerot istället så ok jag var morot.

 
De två domarna till höger i bild ville dela vårdnaden om vår Abby. De hade underbar han med våra katter och var så rara och trevliga.

 
På lördagen var det Brittspecial med ca 60 Britter både med kort och långpäls och en annan var ju i himmelriket.

 
Vår Totsi, Smuggler Rhythm and Blues blev Ex1 både lördag och söndag och fick bra bedömningar så jag är jättenöjd.
 
 
Tawallis Ricki Lake blev också hon Ex1 lördag och söndag och fick bra omdömen. Nöjd även med detta.

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar